Istana Negara lama

Disebabkan aku adalah rakyat Malaysia yang berpegang teguh dengan prinsip rukun negara, jadi aku dengan  member pergi melawat istana negara yang lama. Entrance free, masuk kamera RM3.00. No conduct of code ape-ape. Masuklah dengan berpakaian seperti rakyat Malaysia. Jadi enjoice gambar-gambar yang aku sempat amik ni yer

entrance ke dewan pameran.

cop mohor diraja. pengesahan PTPTN kalaw buat dengan cop ni, yakni menjadi free.

hensem boy, with beautiful princes. hehe

pakgad diraja.

istana negara and me.

bangunan istana.

main entrance.

lepas pergi istana kami lajak terus ke tugu negara. ni kiranya macam lawatan sambil belajar edisi dewasa la. 

kepten Malaysia.

balik dari tugu negara, cadangnya nak p try makan kat Williams. pastu cari jalan, pusing punya pusing tak jumpa, maka menupai-nupai lah kami di tupai-tupai shah alam. 









No comments:

Post a Comment