Ekosaunder

Satu hari gua buat ekosaunder. Gua buat pada waktu pagi sebab tak panas sangat ye dak? Gua menggunakan multibeam ekosaunder. Setelah deal dengan pakcik Kassim, beliaw setuju membawa gua pergi menjalankan kerja ekosaunder di perairan laut cina selatan. Sampai ke lokasi yang dijanjikan tranduser dan pinger serta shalow profiler diturunkan ke dalam air mengikut kaedah encik Johar.

Gua memulakan run line yang pertama. Hasil amat memberangsangkan. Kemudian runline yang ke dua dan ketiga. Sampai run line yang ke empat, ekosaunder gua mencatatkan bacaan yang aneh. gua pelik dan juga menjadi aneh. Tertulis disitu

"welkom to de hotel california, such a lovely place, such a lovely place...."

Lalu gua menaikan volume ekosaunder gua, "wei haram, slow sikit pasang lagu boleh??"

Runline gua berakhir disaat itu.

No comments:

Post a Comment