lama tak menulis


Lama tak menulis, sebab ape, sebab jati dah kehilangan sumber wifi..sejak kejadian kilat sambar menyambar hari itu, wifi wireless jadi macam tongong. Aku boleh connect jer, tapi tak boleh browse..deorang ni xpangil tm mai check ka apa ka..ishk-ishk. By the way, tadi gua present my c++ projek..selamat semuanya berjalan lancer..betullah ape yang dikatakan oleh membe-membe gua pasal ke psycho-an dr jj..serius psycho!!

Selamat aku boleh cope dengan situasi tersebut..dia bertanya soalan macam seorang pegawai askar Tanya soalan kat anak buahnya..tegas dan gila vavies punya..tapi entahlah, ada khabar angin mengatakan en sahar merangkap lecturer lab c++  aku merajuk dengan si jj ni sebab jj nak dia seorang jer yang check projek student..sahar apa lagi, touching the head la..beliaw pon dok buat feeling-feeling la dengan student dengan berkata beliaw Cuma ada degree jer, jj ada phd..mana layak check projek student..haha..apala geng-geng lecturer pon bole nak begado, tak faham aku..

Minggu depan final, jadi kena pulun and study hard..babai..!
Thanks to new wifi named ‘dot’ to bring back the internet for jati.

No comments:

Post a Comment