Selesai

1/2 part done. Selesai.

Aku dah keja kat jbiaq ni 10 bulan dah. kejap je rasanya.

jimat

Sekarang dah bulan puasa. Aku masih steady berpuasa tanpa ponteng makan epal hijau seperti di poli dulu. Cerita dia kat sini. Aku memang jenis kedekut sikut. Sekali satu hari tu tuan bos aku cakap

"Hang takpalah bujang makanan berbuka beli je"

Aku jawab "mana ada bos, saya masak nasik goreng papadom dengan sambal serunding hat dapat haritu lah"

Bos aku heran dia cakap hang ni jimat sangat. Bagi aku memang aku jenih jimat. Mana yang ada aku makan ja. Disini aku boleh nampak kalau orang yang jenis suka berbelanja, dia akan nampak macam aku jimt gila babi.

Bos aku kaya gila. Jadi dia tak kesahla takat keluaq belanja makan sehari rm50. Cuma sat lagi aku nak pi beliayam dan kentang simpan stok peti ais. Lama tak makan ayam goreng rempah rahsia.

Pilihanraya

Sebok depa pasal Pilihanraya. 

Aku punya offer letter bila nak sampai ni.

Jangan dok kena bang bang boom sudah.

Sometimes

Some times I am feeling like being ignored.

Hurmm.

Hang jangan buat teruk boleh?

Milestone

milestone ni bukan macam bridgestone.

macam one step forward la.

harap semuanya tepat dan diredhai Allah.